Friday, April 8, 2011

cinta

cinta wujud dari hati,
 boleh datang dan juga pergi,
ada cinta monyet dan cinta mati,
bagiku as-sufia anur tiada pengganti.....

huh..... smalam kurasa bagaikan nak pecah kepala, pecah otak, pecah telinga, pecah jantung, meletup dada..... tapi hatiku tetap kujaga..... dalam becinta WAJIB ada masalah, ketawa dan air mata..... aku selalu buat masalah dalam hubungan.... tapi aku tak sedar akan salahku itu.... apa yang aku tau marah-marah, tension-rension, stress-stress..... tapi sapa yang jadi mangsa kalau bukan as-sufia.... huuhh.... knapa lahh aku telalu bodoh....!! aku patot fikir panjang sebelum betindak.... aku slalu bagi masalah kat sufia.... tapi dia tak pernah bagi masalah kat aku.... hmm.... im sorry....! dia merayu kat aku supaya aku berubah.... okey.... aku nak mintak pendapat kat sapa lagi pon aku taktau.... aku dah cuba macam2 untuk jadi yg terbaik bagi sufia, family, dan kawan2.... mom & dad i'm sorry....! all my fren so sorry.....! my baby..... im so so so sorry and i'm promise i will try my best till totally my life changed.....! sorry again...! :(

No comments:

Post a Comment